lite uppdatering..

Har inte hunnit blogg på nga dagar...men nu så kommer det lite uppdatering:

Fick shoppat en ny bikini å jag har hunnit invga den i lördags när vi va ute på havet med mamma & pappa.
Det va max 18 - 19 grader i havet...alltså kallt som fan..
Självklart så brände Christoffer sig - igen...?! Men de e dumt att ha solkräm på sig ute på havet..hmmm - killar!!
Men det vart väldigt gött att vara ute på havet...jag har saknat det...hoppas att det blir många tilfällen i sommar!

I lördagskväll va vi hemma hos Sofia & Claes å grilla å drack vin...nice* Dem har köpt en STOR barnpool - men även vi vuxna va allt i å plaska... sån vill jag oxå ha. Synd att man inte får plats med en sån på balkongen.

Idag skall Nita komma hit vid elva å så skall vi äta frölle å skvalra lite=)
Sen hade jag tänkt åka å handla lite blommor till balkongen å eventuellt nya utemöbler om jag hittar nga fina. Dem vi har har verkligen gjort sitt.
Måste hitta skor oxå......nga bekväma...kansake tar en sväng till allum....

bye bye

Kommentarer
Postat av: Tezz

Jag va på allum i lördags och jag hittade skor där!

2008-06-09 @ 09:24:00
URL: http://tezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0