från den ljusa sidan

I förgår hade AC-systemet gått sönder på jobbet så jag satt med en filt runt mig. Det va sjukt kallt! Så igår hade jag tagit på mig en varmare tröja så jag inte skulle frysa, så kom en kommentar:

- du fryser inte idag då?
- nej men igår va det sjukt kallt.
- a , i lastbilen e det nu på sommaren jätte varmt å när man har nere rutan får man värsta bonbrännan..hahaha
- Men blir det inte kallt på vintern då?
(han tittade på mig helt förvånad å sa:
- Man får väl klä sig!

Å min slutsats blir... ja det e ju faktiskt inte svårare än så...varför gnälla? Det e ju bara till att klä sig varmt...?!
Med det ville jag bara säga att man skall se det från den ljusa sidan=) allways!!

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0