tjohoo

Hej hopp vad tiden går fort... redan torsdag. Idag åkte mina kära föräldrar till varmare breddgrder närmare bestämt Kambodja.
Hoppas dom får en underbar resa. Jag har lovat att ta hand om farfar under tiden, köra honom till affären + dricka lite kaffe med honom. Han brukar handla varje lördag MORGON, helst ska han hänga på dörren när affären öppnar och det går inte att rucka på dessa rutiner. Det är helt enkelt en uppoffring jag får göra.

Nu är inbjudningarna till tjej middagen utskickade och nu återstår bara att bestämma vad jag skall bjuda på. Jag valde att hålla temat uppe så får vi se vad jag bestämmer mig för.

I morgon skall jag till frissan å göra ngt kul. Känns som att jag är redo för en förändring där.. Har dock inte alls bestämt mig för hur jag ska göra? Har bestämt tid för klipp + färg.. ska fråga vad hon hade gjort om hon fått helt fria händer å så får vi se om hon säger ngt som jag gillar.
Hoppas det. Känns som om mitt hår mest bara hänger i en toffs numera. Ända gången jag har utsläppt är typ när jag går ut. Har hafft långt hår länge nu... sen jag typ va 20 iaf.

HAha minns när jag va en lite fjortis å fick för mig att raka av håret.. vilket jag gjorde oxå! Tro det eller ej men det är sant. Tog två år innan det växt till axlarna så att jag kunde få ordning på en ordentlig friss igen!
Trodde mina föräldrar skulle däcka... usch vad korkat!
Å vad jag ångra mig dagen efter jag hade gjort det...
Sen hade jag långt hår tills jag hade gått ur gymnasiet ( hade svin snygg håruppsättning på balen) sen åkte håret av i en ganska kort frisyr.. å håret blev färgat rött. Sen hade jag en period då de va i typ axel höjd med lite olika längder + en massa färger mest i röda toner.. tills jag färgade det blont igen å lät det växa.
Nu e det verkligen dax att göra ngt nytt! Tid för  förändring helt enkelt!

Ha en bra dag.. sol ute idag iaf.. våren är på väg!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

tiden springer iväg :P

2008-02-28 @ 08:30:28
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0