tema för tjejmiddag?

Va på dop i söndags, Viola blev namnet på den lilla söta... Hon är jätte söt! Bra gjort erika & per!
Efteråt så var det kaffe å tårta hemma hos dom å det va nog lätt den coolaste tårta jag sett... den va formad som en bebis med napp å allt, coolt! Mycket trevligt att träffa alla oxå, det blir ju inte så ofta nu mera.
Alla lever sitt liv å är nog lika upptagna men det är kul när vi väl ses, det blir ju typ på dop,bröllop,jämna födelsedagar å en å annan tjejkväll.

På tal om det så skall jag nu skicka iväg inbjudningar till en tjej middag.. har ju ÄNTLIGEN köpt oss ett ordentligt matsals bord.
Svin snyggt är det oxå! Ska fota å lägga upp sen=)
Funderar på tema?? för det är ju alltid kul, det blir med mina barndoms kompisar, synd att man måste begränsa det men annars finns det liksom ingen plats, vi blir nog iaf tio brudar.
Ska bli kul att parta lite=) med de gamla "gänget"

syster yster ringde nu: svårt att komma på ett passande tema konstaterade vi.
Jag lova oxå att vara barnvakt åt maximilian två lördagar när hon ska jobba.
Inget jobbigt för mig, tycker bara det är roligt att få umgås med den lilla korven.

nää nu ska jag klura vidare å fixa iordning inbjudnings korten...tjao bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0