ny friss!

ååå vad nöjd jag är! Blev bättre än jag vågat hoppas på... å vad nöjd jag är med mig själv att jag vågade göra en sån för mig skit stor förändring..
Från långt hemma färgat i nån taskig guld/blond till en kort (för mig iaf) kall ask blond färg. 
Bra gjort frisören Jenny!
Hon kommer defenitivt få uppdraget att fortsätta att klippa å färga mig!
Helt ärligt så har jag typ haft ganska långt hår länge å jag satt häromdagen å titta om jag kunde se nån större skillnad på mig själv på kort från 02 - 08 å nej faktiskt inte.. !
Så det vart ju verkligen på tiden att göra något ordentligt, det behövdes än förändring och jag va redo för det!

Efter mitt besök hos frisören så var jag å fika med systeryster å jätte gulliga maximilian. Vi gick till SOHO å tog en clubsandwish + fanta... Mycket gott!
Trist att det va en sån riktigt grinfejs till servitör.. snacka om att vaknat på fel sida.
Men visst alla kan vi ha en dålig dag..

Gött att vara ledig hela helgen. Inget jobb utan bara ledig tid med nära å kära.

Ha den bästa dagen/ Cicci

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0