gullfiber kliar...?!

Efter en dag med en massa klättrande bland gullfiber å gud vad det klia...så har jag nu tagit en väl förtjänt dusch.
Har lia (lärande i arbete) så jag är ute på ett larm företag här i "Götet" vi har tre veckor kvar sen e det tillbaks till skolbänken... hur som så har jag denna vecka varit i Vänersborg å installera larm + passage system.
Javisst dragit kabel, monterat mm tycker faktiskt att det varit riktigt kul.
Upplägget är att vi ska få lite bitar av allt så att vi får en bred grund att stå på. Bland annat har jag: varit med service ute och sett över anlägningar, varit med sälj avdelningen och protjekterat, sälj möten, mm Mycket lärorikt och roligt.

Allt har inte varit lika kul men det mesta har funkat bra. Ibland blir det lite långtråkigt när man själv inte är så delaktig.tex. vid programering..

I söndags var det middag hemma hos mina föräldrar, gott som alltid.. dock tycker jag mamma är lite feg med kryddningen( jag älskar stark mat) Åsa & Jimmy va oxå med å lill sötisen... maximilian... han kräkdes rakt över moster..hehe
Fick kasta både byxor + tröja i tvätten... Det är sånt som händer=)
Men ååå vad söt han är.. just nu när han börjar vara med mer. kul! Innan har han mest sovit, ätit & bajsat!

man blir lite sugen allt, LITE bara!

nu ska jag slänga mig  på soffan å kolla på tv.. se om det kommer ngt kul.
Har ett nytt avsnitt prison break som väntar oxå, det är allti bra!
Nog ett av 2000 - talet bättre tv program än så länge.. å det med hemma fruarna är grymt oxå!
Å självklart efterlyst med GV.. annars e det mest skräp som visas.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0