alla hjärtansdag

ja då e det alla hjärtansdag idag, återstår att se om min man kommer ihåg det?? Han har dock inte gjort det något annat år så mina förhoppningar om det är inte så stora.. haha å andra sidan så bryr jag mig inte överdrivet heller direkt... men blommor är aldrig fel oavsett dag...

Vi hade kalas här hemma igår för min sambo som blev ett år äldre.. det va tårta å kaffe för dom närmsta... så idag får jag springa lite extra på gymet! bli av med den tårt bit jag satte imig. Men det var det allt värt för oj vad god den va! prinsses tårta mmmmm...

Imorgon så är jag ledig och har bestämt med min syster att vi skall gå på stan, shoppa lite kläder och äta lunch ute. Dricka en latte på något mysigt café.. så får man lite kvalitets tid med min systers son oxå!
Han är 5 månader nu och bara så super söt!
Mosters lilla hjärta!!
Därefter är det ett spinningpass bokat å så e det helg igen, fan vad tiden går fort.
Veckorna bara flyger förbi... 3 veckor kvar på lian sen är det skolan igen... nej nu ska jag hoppa ini duschen å sen göra mig iordning, see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0