@ work...

lungt å stilla är det...Så vad skall jag hitta på att slå ihjäl tiden med..kluri klur=)
Hmm..har kollat allt möjligt..aftonbladet, gp...allas bloggar mm....ide torka....youtube kanske...yes det får det bli=)
Så imorgon kommer tomten..hohoho....å en massa god mat, Gött!!!

Har ett litet dilemma angående ikväll...vanligtvis så brukade vi ju alltid ha en uppesittar kväll med vänner...fast förra året hade vi ingen å jag antog att det inte skulle bli någon i år heller, För att det verkade inte som om det var någon som ville hålla i det... men dock dök det upp ett litet sms igår kväll att det skulle bli av iaf...å nu har jag ju redan bestämt med mina föräldrar att jag kommer ut ikväll redan...bha..vad göra?? Hmm..tror jag håller mig till den ursprungliga planen.. Dock lockar ju uppesittarkväll med polarna betydligt mera=)

ye ye..sånt e det...ha en grymt skön dag alla!!!

C                     

Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

Hej fina bloggvän=)

Hoppas du har en mysig uppesittarkväll med dina nära och kära, eller spenderar den på något annat sätt som får dig att må bra!

Om vi inte hörs imorgon på den stora dagen så önskar jag dig en riktigt riktigt GOD JUL!!!

Jag hoppas du firar den precis så som du vill ha den!

Många Julkramar från Mig=)

2008-12-23 @ 23:43:04
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0