2008 lider mot sitt slut...

dagen har innehållit jobb fram till 16, därefter vart jag på kalas hos min kusin som blev 14. Grattis Marcus!
Känns som om hela släkten fyller just runt jul..en massa kalas...

Ja mina vänner då lyder 2008 mot sitt slut, mycket ha hänt i mitt liv. Både bra och dåliga saker...

Dåliga saker:
Separerat och blivit bostadslös! Haft magkatarr, behövde psykhjälp och knapprat piller...åkte på jordens influensa med feber, halssfluss & bihållsinflamation vilket gjorde att jag missa finalen på projektet som vi hållt på med ca: 6 månader..
Bröt några revben i april (ramlade när jag åkte bräda)

Bra saker:
Klarat alla mina tentor, fick tillbaxs 40 lax på skatten, New york resan (the time of me life), skaffat ett grymt extra kneg..
Mamma Mia blev film=) Gessle släppte en ny platta..Min familj & alla mina vänner som har stöttat mig när jag mått dåligt å haft kul med när det har varit roligt!! Löv yo all=)

Hoppas att 2009 blir ett jävligt bra år...vill absolut fixa ett grymt arbete, klara av resten i skolan & hitta en egen bostad!
Må bra och hah det härligt!!!

pöss/ C
                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0