GOTT NYTT ÅR!!!

Vill Önska alla ett gott nytt år!!

Hopas att 2009 blir ett grymt bra år med massa kul=)

Med hopp om att:

Obama gör ett bättre jobb än den jävla clownen som styrt USA dom senaste 8 åren.

Israel slutar bomba, å att palestinier & israeler skakar tass å blir sams en gång för alla!

Att finnanskrisen går över..å att alla från volvo  får tillbaxs sitt jobb!

Att bostadsmarknaden blir bättre..så att jag får en egen lya...

Att jag å Tezz slutar röka - för att vi kan!

Att alla i min klass får bra jobb med bra pröjs...

Att "willy" fortsätter vara sarkastisk å helt härlig=)

Att Hasse Aro vinner "let´s dance...

Att min familj & alla mina vänner får vara friska och ha det bra!!!!

Med hopp om ett fantastiskt 2009....

puss på er alla!!

see you next year=)

Cicci


Kommentarer
Postat av: Tezz

Jag är röksugen...

2009-01-01 @ 13:21:51
URL: http://alhagarna.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

Tack för detta året (eller förra då haha) och att du valt att titta in på min blogg, lite då å då!!! Hoppas att 2009 blir ett kanon år för dig och dina nära och kära!

Njut av dagen och låt detta bli första dagen i resten av ditt liv, och gör nått bra av den! Carpe Diem!

Massa kramar!!!!

2009-01-01 @ 14:46:49
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0