pressentproblem??

å vad skall jag köpa till min kära Mor som fyller år i helgen...?? Nån som har nån strålande idé?? Själv har jag fått idétorka....Gick en sväng på stan förut men hitta inget alls...å vad sånt e svårt!
Att köpa till barn e lätt dem har ju i regel en lista på nga meter..så då e de ju bara att ta något där - tjejer i min ålder e ju oxå lätt..ngt som mansjälv skulle gilla.. killar kan vara kluriga....ibl? Men föräldrar som typ ALDRIG önskar sig något..e gubbsvårt!

Luncha med Nita idag med...alltid lika trevligt! I morgon skall jag till tandläkaren...usch! Gillar inte alls det..hoppas nu att jag verkligen inte har några hål...det gör både ont att laga å så e det pissdyrt...Morr!=)

tjolahopp...have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0