++

Äntligen så e det helg...(ledig imorgon fredag) ska bli så nice! Bara vara ledig å slappa ordentligt... kommer kanske inte bli så mycke slappande men men. Att inte behöva gå upp tidigt bara det e ju guld.
Skall klippa mig i morgon... hoppas det blir bra... det blir det säkert - för hon e svin duktig!

Vi har så mycket i skolan nu också... å idag fick vi lite till - så det skall jag oxå sysselsätta mig med i helgen. Det e ju tur att man inte blir sysslolös iaf=)

Vi har dragit  i gång ett projekt i plugget nu - som jag tror kan bli riktigt jävla bra om allt går i lås.
Det e lite " hemligt" så en så länge går det under kodnamn - rädda willy- haha ni kommer nog fatta när ni får reda på vad!! tror jag..hehe så håll ut...

nu skall jag hänga med min älskling å hjärtegryn Christoffer - han e det bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0