Morgon promenad

Började jag dagen med - va riktigt skönt faktiskt! Har ju halkat efter en smula med träningen dels p.g.a. skadade revben å dels så har jag haft en träningssvacka.
Men nu jävlar.... ska det bli ändring på det!

Lördgasplanerna lyder: Plugga juridik å kommunikation ....måste göras-
                                           Städa här hemma .... måste oxå göras
                                           Rensa i min garderob  - står oxå på måste göra listan

Sen skall jag träffa tjejerna i klassen på stan så skall vi äta gott å gå ut å svänga på dom lurviga=)

Christoffer har precis åkt han skall jobba så idag skall jag även rocka loss med Gessle ( sjunga med högt & lira luft gitarr)
Per Gessle som för övrigt är Sveriges bästa musiker å då inkluderar jag självfallet ROXETTE - GYLLENE - GESSLE SOLO.... bara så att ni vet=)

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0