ledig!!

Så va denna vecka slut... arbets/skol vecka iaf. Visserligen måste jag plugga en hel del i helgen också men ändå. Behöver inte gå upp kl 6 iaf.
Har varit ledig från skolan idag men har jobbat fr. 07:00 i morse... är hemma å ska byta om bara, sen träffa Bea i stan för en fika.
Bea som jag gick gymnasiet ihop med å inte har sett sen dess - typ!  hmmm 9 år.. fan vad tiden går.
Hon hitta mig på * Facebook* av alla ställen... hehe=) Kul att man kan ha det till ngt.

Så här såg våran bil ut igår -image10

å så lilla repan oxå:image11

Sånt förgyller ju vardagen lite - NOT!

Jag har iaf världens bästa föräldrar & världens bästa syrra! Tack för att ni finns! Å att ni alltid ställer upp på mig.


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0