I ´ am back i Götet

Först vill jag bara säga TACK till alla brudar som va med förra helgen! Fan va kul vi hade! Å jag är lyckligt lottad som har så underbara vänner! Ni vet vilka ni är! Kram på er=)

Åter tillbaks från sälen/Tandådalen... å jäklar vilken värk jag har i min kropp. Har gjort ett par fina vurpor i backarna.. hehe
image6

Vi hade ett gör gött väder å trevligt sällskap.
fina backar å mycket snö! tror det va ungefär 115 cm snö som fallit då vi kom upp.
Å vilken fin stuga ni köpt Åsa & Jimmy.

På vägen upp så satt jag å vad kissinödig svin länge å det kom liksom ingenstans där man kunde stanna, så efter ett tag va det liksom bara till att stanna vid kanten. Visst jag sprang in i skogen å så sen när vi skulle åka så hade vi kört fast!
Vi stod i lera upp till karossen... å hur vi än försökte så kom vi inte loss utan sjunk bara mer å mer...
men tillslut så gick det, vår bil va fullständigt nerlerad å jäklar vad vi skratta.

image7



image8


Ja ni fattar... när vi stod där å skulle komma loss det fullständigt spruta lera överallt!
Så kan det gå å med det vill jag säga stanna inte vid vägen på okänd mark! hehe

Å på väg hem så åkte vi på en fortkörningsböter. 2000:- ajaj det var dock inte jag som körde utan christoffer.

Så något fattigare är vi nu tillbaks i goa Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0